Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2008

Πήδηξα μία συμμαθήτρια μου

Ήμουν πρώτη λυκείου , όταν πήδηξα πρώτη φορά . Έγινε εντελώς τυχαία , και το θυμάμαι ακόμη , θυμάμαι την αίσθηση του πέους μου όταν μπήκε εις το υγρόν μουνάκι της .
Η Κατερίνα ήταν περίπου 1,70 στο ύψος , ξανθιά , με μακριά μαλλιά και ερχόταν στο σχολείο με μακρές φούστες με χρωματιστά καλσόν , σαν τις πριγκήπισσες σε κάτι σαχλά παιδικά που έβαζε το star . Ήταν σεμνό κορίτσι και έκανε παρέα με φυτά . Αλλά είχε πολλούς καλούς βαθμούς .
Μία μέρα που διάβαζα penthouse και ήμουν έτοιμος να τραβήξω μαλακία , ακούω το κουδίνι να χτυπάει . Νόμιζα ότι ήταν ο ξαδερφός μου .
- Όποιος μαλάκας είσαι φύγε , λέω .
- Δημήτρη είμαι η Κατερίνα , θέλω να μου πεις τι μαθήματα μας βάλαν όταν έλειπα .
- εεεεεεε συγγνώμη ειλικρινά ..... εμ .... ανέβα .
Και ανοίγω την πόρτα . Όταν μπαίνει , φορώντας μία ροζ φούστα , η Κατερίνα μου λέει :
- Εχμ .... Τα μαγαζιά σου .
Το φερμουάρ μου ήταν ανοιχτό από την δουλειά που έκανα πριν .
- Αααααα ανοίγει που και που το παντελόνι , πουφ , λέω και το κλείνω .
Λοιπόν ποιά μαθήματα θέλεις να μάθεις ;
- Βιολογία και μαθηματικά .
- Πάμε μέσα .
Μπαίνοντας στο δωματιό μου έμοιαξε να απορεί . Και με το δίκιο της .Έμοιαζε πιο πολύ με σταύλο παρά με δωμάτιο μαθητή . Κόμικς , πορνοπεριοδικά και σχισμένα σχολικά βιβλία όλα πάνω στο γραφείο και τετράδια στο πάτωμα . Ένας αρκούδος με στολή ολυμπιακού κρεμόταν από την ντουλάπα με μία πλαστική κούκλα με μουνί αγκαλιά .
Πετώντας κάτω ένα σωρό από playboy βγάζω το βιβλίο της βιολογίας .
Η ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ
- Εύκολο μάθημα , της λέω . Τα ξέρω μια χαρά .
Αφού έγραψε τις ασκήσεις πάει να φύγει . Της παίρνει τηλέφωνο ο μπαμπάς της .
- Ναι .
- Έλα Κατερίνα εγώ με την μάνα σου πάμε στο γλέντι τουΚωστήκα που παντρεύτηκε την Αθηναία . Θα έρθουμε το χάραμα . Έχεις κλειδιά ;
- Όχι .
- Γαμώτο .
Η Κατερίνα έκλεισε το κινητό ξεφυσώντας .
- Να κοιμηθώ εδώ ; μου λέει .
- Οι γονείς μου είναι στην Πράγα για να φέρουν το καινούργιο λεωφορείο . Κάτσε αν θέλεις στο κρεβάτι των γονιών μου .
- Εντάξει . Και ευχαριστώ , μου λέει χαμογελώντας .
- Θέλεις να πιείς τίποτα ;
- Χα χα . Έχεις σφηνάκια ;
- Ναι , της λέω .
Πιανόμαστε με τα σφηνάκια και ζαληζμένοι κλείνουμε τα φώτα και πάω να κοιμηθώ . Ξαπλώνω με δύναμη στο εικοσάχρονο κρεβάτι .
ΝΤΟΥΠ .
Σηκόνωμε αμέσως . Το ξύλο του κρεβατιού έσπασε και αυτό έπεσε κάτω .
- Αχού , λέει .
- Γαμώτο ! Και έχουμε βγάλει τους καναπέδες γιατί θα μετακομίσουμε .
Αναγκαστικά θα κοιμηθώ μαζί σου .
- Οκ νόου πρόμπλεμ .
- Βάλε μία παλιά πυτζάμα μου .
Αφού ντύνετε ξαπλώνουμε στο κρεβάτι και αυτή κοιμάτε . Εγώ κάθομε και κοιτάω το προσωπό της . Έχω καυλώσει άσχημα και βγάζω τον πούτσο μου να τραβήξω μαλακία .
Ξαπλώνω ανάσκελα και γυμνός αρχίζω να τον παίζω ενώ η Κατερίνα κοιμάτε δίπλα μου . Μόλις άρχισα αυτή ανοίγει τα μάτια της και βλέπει το σηκωμένο καυλί μου .
Μου ήρθε τεράστια αμηχανία . Ακόμη πιο τεράστια όταν άρχισε να γδύνετε .
Πλησιάζοντας , άρχισε να μου παίζει το καυλί μου με τα τρυφερά χεράκια της .
- Σταμάτα , της λεω .
- Μου αρέσεις . Ας κάνουμε λίγα παιχνιδάκια .
- Θέλω να σε γαμήσω .
Παράτησε το καυλί μου και γύρισε πλευρό .
- Έλα ρε .... Δεν θα το πούμε σε κανέναν . Μόνο για σήμερα . Μετά θα είναι σαν να μην έγινε .
- Δεν ξέρω .
- Είσαι παρθένα ;
- Όχι . Αλλά ήμουν μεθυσμένη τις προηγούμενες φορές .
- Έλα , θα το απολαύσουμε . Σοβαρά σου μιλάω .
Τελικά την έπεισα . Έβγαλε το στρινγκ της και κάθησε πάνω στο καυλί μου αφού έβαλα καπότα .
Μου χάρησε τεράστια απόλαυση όταν μπήκα . Νέκταρ . Ξανθό μουνί , τρελό γαμήσι .
- Αχ , έκανε .
Της έπιασα τα χέρια και άρχισε η τραμπάλα . Πάνω κάτω , πάνω κάτω , πέος μου έσχιζε το μουνί της . Φώναζε , φώναζε . Θυμάμαι στο δημοτικό που την χούφτωσα μου είχε πει φύγε ρε ανωμαλε . Τώρα όμως δεν λέει φυγε ρε ανωμαλε , αχού αχού λεει .
Σε λεπτά έχυσα . Αυτή κατέβηκε και μου είπε ότι θέλει να μου πάρει πίπα .
- Μετά χαράς , της λέω .
Παίζοντας τον μου σηκώθηκε ξανά και αυτή έσκυψε και άρχισε να γλύφει το πουτσοκέφαλο . Τον έβαλε στο στόμα ενώ τον έπαιζε . Δεν με πόνεσε ούτε μία στιγμή , φένετε να ήξερε την
δουλειά .
Έχυσα μέσα της και αυτή τα κατάπιε . Εκτός αυτού , έγλυψε τα χύσια που είχαν μείνει στον πούτσο μου .
- Έχεις αχρησιμοποίητη οδοντόβουρτσα ;
- Ναι , της λέω .
Αφού έπλυνε τα δόντια της , ξάπλωσε και κοιμήθηκε σαν μωρό . Το ίδιο και εγώ , που ανακουφίστηκαν οι καύλες που είχα .
Λίγο πριν κοιμηθούμε , την ρώτησα .
- Σε άρεσε ;
- Ποιό ; Μου λέει .
- Αυτό που θα κάνουμε κάθε κυριακή και μετά θα το ξεχνάμε , της λέω .
- Πολύ .

Η Κατερίνα , έγινε μουσικός . Είναι πολύ καλή στο κλαρίνο .

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα